Owner Jimi Wikman Posted November 13, 2020 Owner Share Posted November 13, 2020 Vi söker efter en Teamleader som har erfarenhet av att leda en Servicedesk, som kan hjälpa vår fantastiska kund med kunskap och best-practise i ett skede där de vill utveckla och förflytta deras Servicedesk till smartare arbetssätt, bättre metoder och systemstöd. Din profil: Hands-on erfarenhet av att leda en ServiceDesk Erfarenhet av att jobba övergripande i en ServiceDesk Du är van och gillar att arbeta med och upprätta processer, rutiner och dokumentation i en supportorganisation. Kunskap och erfarenhet av Service Management enligt ITIL. God erfarenhet av AD, Windows 10, Microsoft 365, SCCM. God erfarenhet av ärendehantering och gärna erfarenhet av Easit Teknisk kompetens minst motsvarande ServiceDesk/2nd-line, meriterande om du har förståelse för tekniska sammanhang på en övergripande nivå. Svenska som språkkrav Din roll: Leda det dagliga arbetet interna ServiceDesk inom IT Arbeta operativt i ServiceDesk. Övergripande koll på ärenden och eskaleringspunkt för mer komplexa ärenden Hantera förfrågningar om registerutdrag Ta emot och informera om ändrade rutiner och ser till att det dokumenteras Identifiera och se till att felaktig dokumentation åtgärdas Identifiera återkommande ärendetyper och incidenter Start: Början av DecemberVaraktighet: 1 år (möjlighet till förlängning)Arbetsort: Centrala Stockholm, (obs ej remote)Typ av jobb: Frilansare View the full article Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now