Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Subcategories

    13
    blogg poster
    6
    blogg poster

    74 blogg poster in this category

      TurnTo låter dina besökare fråga tidigare kunder om dina produkter

      TurnTo erbjuder ett system där du som ehandlare kan erbjuda dina besökare att ställa frågor om dina produkter till kunder på din sajt som redan har köpt produkten. Funktioner som att kunna söka bland tidigare svar och med en öppningsfrekvens på 30% av tidigare kunder gör att TurnTo verkar riktigt intressant.
       
      Det finns många studier som visar att om en produkt saknar eller har undermålig beskrivning så påverkar det konverteringen eftersom varje gång ett frågetecken dyker upp ovanför besökarens huvud så påverkar det köpbeteendet negativt. TurnTo erbjuder en ganska intressant tjänst där jag som kund faktiskt kan ställa en fråga direkt till tidigare kunder, och få svar på mina funderingar!
       
      Tjänsten fungerar som så att på en produktsida så finns det möjlighet att ställa en fråga och se tidigare frågor och svar. Om jag tittar på tidigare frågor och svar så kan jag söka fram den frågan som jag vill ha svar på om den redan finns. Om jag ställer en fråga så går det ut ett mail till tidigare kunder som får möjligheten att besvara frågan.
       
      Enligt TurnTo så upplevs mailen som tidigare kunder får inte som någonting negativt utan de har en öppningsfrekvens på hela 30% och en click through rate på 10%. I genomsnitt 8% (!!) besvarar frågan inom 24 timmar och första svaret kommer inom en timme i genomsnitt. Det är en anmärkningsvärt hög siffra.
       
      När jag kikar igenom tjänsten på bland annat Inkjet och Kiehls så tycker jag att tjänsten ser riktigt bra ut, men jag skulle gärna se att bilderna på personerna som svarar får faktiska ansikten och inte bara de trista grå siluetterna. Det är dock någonting som jag tror TurnTo kommer att införa framöver.
       
      Överlag är det en förvånansvärt enkel och effektiv tjänst som jag tror har bra potential att påverka försäljningen hos svenska ehandlare ganska bra om det hanteras rätt. Läs mer om TurnTo på deras hemsida: http://www.turntonetworks.com/

      Tar du höjd för "nyhetens behag" i din optimering?

      En av de vanligaste "effekterna" vid en redesign eller vid A/B testning är att resultatet har en tendens till att sjunka över tid om optimeringen inte är fast förankrad i användarnas behov. Anledningen är att hjärnan observerar förändringar mer fokuserat och när någonting blir bekant så minskar fokuseringen och andra saker blir viktigare.
       
      Hur många gånger har du inte börjat använda en ny sida, app eller program och blivit alldeles lyrisk över dess design och funktionalitet för att sedan någon månad senare ha en helt annan upplevelse? Anledningen till att du upplevt det är för att din hjärna ser någonting nytt och ger upplevelsen mer fokus. När hjärnan inte längre ser någonting nytt så minskar upplevelsens intensitet och andra saker kommer i fokus, som användbarhet och UX.
       
      Det som är viktigt att förstå när det gäller det här fenomenet är att det påverkar alla, både användare och beställare! Det är inte ovanligt att en beställare ser en ny design och blir alldeles lyrisk, så lyrisk att man anser att designen är precis rätt så att vidare utveckling av Usability/UX blir onödigt. Det som ibland händer då är att vid lansering så kommer den normala spiken av trafik med minskad konvertering och sedan lyfter konverteringen inte igen på samma sätt om designen inte är helt genomarbetad.
       
      Detta kan ge stora problem då i många fall så är designerns roll över långt innan lansering och det blir en negativ upplevelse för alla inblandade med lidande konvertering, eller iallafall lägre konvertering än vad designen borde ha. Samma problem kan uppstå vid hantering av A/B tester som kan få så kallade false-positives när en, eller flera nya designs visas under en kort tid. Därför är det viktigt att A/B tester inte testas under för korta intervall så att nyhetens behag påverkar resultatet samtidigt som det är viktigt att testet görs både mot gamla och nya kunder.
       
      Att genomföra en designförändring ska alltid ses som ett långsiktigt projekt och det är viktigt att förstå hur hjärnans uppmärksamhet kan påverka ett resultat, både kortsiktigt och långsiktigt. Det är också viktigt att förstå att hjärnans uppmärksamhet påverkar upplevelsen generellt sätt, vilket betyder att någon som fokuserar väldigt mycket till exempel med syfte att utvärdera designen kommer att uppleva designen annorlunda än någon som "slösurfar" eller har låg uppmärksamhet.
       
      Så frågan är om du tar höjd för "nyhetens behag" i din optimering?

      Swish gör succé för SJ

      I början av mars introducerade SJ Swish som betalmedel för sina resor och på rekord tid har svenska folket tagit till sig detta. Bara på ett par dagar så representerade Swish nästan 30% av alla transaktionerna för SJ.


      “Swish är ett bra exempel på hur vi ständigt utvecklar våra digitala kanaler för att hela tiden erbjuda bättre tjänster och ökad valfrihet. SJ är ett av de reseföretag som ligger längst fram i den digitala utvecklingen och det ska bli roligt att se om fler stora reseföretag kommer att ta emot betalningar via Swish framöver
      ”, säger Jenny Gejke, chef över kanalutveckling på SJ.

      Detta är ett bra exempel på hur en tjänst som är enkel och lätt att använda kan göra underverk för en tjänst. Swish har lyckats väldigt bra med att hitta rätt balans mellan enkelhet och kraftfullhet, något som jag minns Per Ekwall och The World Loves teamet kämpade hårt med under tiden vi delade kontor.

      Stort grattis till SJ och stort grattis till Swish som hittat ett vinnande koncept som det verkar. Återigen ser vi att UX skapar magi där kunderna känner att det är lite bökigt och jobbigt. SJ gör mycket rätt och om du inte har provat än så kan jag rekommendera att du testar SJ’s twitter service som är helt magiskt bra.

      Skapa skyndsamhet (urgency) i din webbshop med favoriter eller önskelistor

      Det börjar dyka upp en del webbshoppar som utnyttjar favoritlistor och önskelistor genom att visa hur många som har produkten i sina listor, något som är väldigt smart på produkter som finns i begränsat antal.
       
      Ruby Lane, som säljer antika smycken utnyttjar sina önskelistor på ett smart sätt genom att visa hur många som redan har lagt produkten i sin önskelista, något som sätter fart på mellanhjärnans känslighet för att missa något.
       
      Det här tycker jag är riktigt smart och ett bra sätt att ta ett ganska oanvänt system generellt sett och använt på rätt sätt, som Ruby Lane gör, så tror jag det ger en bra effekt på konverteringen. Förutom att det här skapar en viss skyndsamhet (urgency) så ger det också en liten form av social validering samtidigt, något som Ruby Lane kanske skulle kunna ta ytterligare ett steg genom att visa vilka det är som har produkten i sin önskelista. Det är under förutsättning att önskelistorna är offentliga eller att kunderna kan välja att visa sina val eller inte.
       
      Smart och så enkelt och elegant på samma gång.
      Bra jobbat Ruby Lane!

      Sïmon Saneback har rekryterats som VD och e-handelschef för SmartGuy.se.

      Smartguy, nordens största fashionsite till killar och män, meddelar idag att Sïmon Saneback kommer att ta över VD posten och rollen som Ehandelschef för företaget. Sïmon kommer att ansvara för SmartGuys svenska satsning, som idag står för en viktig del av koncernens omsättning.

      Sïmon Saneback har rekryterats som VD och e-handelschef för SmartGuy.se. Han kommer att ansvara för SmartGuys svenska satsning, som idag står för en viktig del av koncernens omsättning. Målsättningen är att nätbutiken tar en ledande position i Sverige.

       
      Sïmon är en färgstark profil inom svensk e-handel och kommer närmast från en roll som e-handelsstrateg på ett marknadsledande konsultbolag, men har dessförinnan grundat och bedrivit en framgångsrik e-handelsverksamhet inom gatumode.
       
      Han kommer även att ingå i ledningsgruppen för den nyligen börsnoterade koncernen och ska leda SmartGuy.se i ett spännande utvecklingsarbete som kommer att lägga grundstenen för koncernens framtida expansion på andra marknader.
       
      - SmartGuy är en av Europas mest hyllade nätbutiker. Jag ser verkligen fram emot att bidra till fortsatt utveckling och framgång för SmartGuy, i en bransch som jag känner väl sedan tidigare och brinner för, säger Sïmon Saneback.
       
      - Vi är i en expansiv fas och Sïmon har de egenskaper och den energi som krävs för att stärka SmartGuy på den svenska marknaden, säger Nicolai Kærgaard, koncernchef och VD för SmartGuy A/S.
       
      Sïmon Saneback tillträder sin nya tjänst i januari 2013.
      För mig som har jobbat med Sïmon senaste året så kan jag bara säga jättestort grattis till både Sïmon och SmartGuy som får en fantastisk person bakom rodret inför 2013!

      Sigma lanserar E-handel med Intershop som SaaS-tjänst

      Sigma gick i måndags ut och meddelade att de framöver kommer att erbjuda Intershop, en av marknadens starkaste ehandelsplattform, i form av SaaS, dvs som en tjänst som de tillhandahåller åt sina kunder.
       
       
       
      Att ha Intershop som SaaS är ett starkt kort att ha i sin arsenal då plattformen kostar en hel del att köpa licensierad och det verkar som att Intershop själva ser positivt på att deras produkt rör sig mot en SaaS lösning.


      ”Ett viktigt skäl till varför vi valt att satsa på Intershop, förutom plattformens marknadsledande prestanda och skalbarhet, är att Intershops arkitektur tillåter en uppsättning som Software as a Service. Vi kan därmed erbjuda marknaden den, som vi anser, främsta e-handelslösningen i enterprise-skiktet som tjänst. Det innebär att vi levererar en helhetslösning med alla komponenter: Design, implementering, gränssnitt, drift och underhåll.
       
      Vi erbjuder lösningar för att snabbt komma igång. Samtidigt har plattformen ett djup, en flexibilitet och en skalbarhet som är överlägsen många andra system på marknaden. Det är viktigt då E-handelslösningar ofta växer i komplexitet över tiden på grund av nya och idag okända behov", säger Fredrik Lundkvist, affärsområdesansvarig på Sigma.
       
      "Delivering e-commerce software as a service is gaining in importance, especially for those businesses who do not want to invest in own IT infrastructure from the start. But also customers looking for maximum flexibility for their roll-out and internationalization projects, should consider SaaS solutions as a valuable option. Online retailers who decide on Sigma’s Intershop as a service offering will not only benefit from the easy and cost-effective access to a high-performance e-commerce platform with extensive customization and integration capabilities. Sigma’s proven first-class delivery capacity in implementation projects and their deep knowledge of retailer’s needs and requirements will also give their customers the certainty to have all it takes at hand for implementing a successful e-commerce initiative", säger Jochen Moll, CEO på Intershop.
      Källa: CisionWire

      SAP köper Hybris e-commerce?

      Hybris E-commerce, ett av världens ledande ehandelsplattformar, ser ut att bli uppköpta av SAP. En pressrelease har gått ut från Hybris och om allt går vägen så blir Hybris alltså en del av SAP efter sommaren.

      SAP AG, (NYSE: SAP) and hybris today announced that SAP plans to acquire hybris, a rapidly growing and widely recognized leader in e-commerce technology. The acquisition positions SAP to deliver the next-generation e-commerce platform, with the choice of on-premise or cloud deployment, as enterprises around the world seek to optimize the customer experience for businesses and consumers across an ever-growing number of delivery channels, devices and touch points. The combination of industry-leading enterprise solutions from SAP with the agile omni-channel commerce solutions of hybris will provide enterprises with the enhanced data and tools necessary to optimize margins and customer loyalty. With a holistic view of the customer relationship, SAP® solutions help enterprises manage the full spectrum of customer engagement — across sales, service, marketing and commerce — while maintaining understanding and intimacy through social channels. 

       
      Today’s consumers and businesses demand a seamless brand and shopping experience across all channels. Estimated at a total value of US$37 billion by industry analysts, the e-commerce technology market is experiencing rapid growth as businesses adapt to changing customer behaviors that seamlessly cross Web, mobile, store, contact center and other points of engagement. Big data, cloud and social technologies only heighten demand for innovative commerce solutions needed for managing consistent customer engagement. Growing at more than twice the rate of the retail industry, e-commerce is increasingly recognized as a critical capability in identifying, winning and growing profitable customer relationships. 
       
      “hybris puts SAP on the leading edge of the consumer economy,” said Bill McDermott and Jim Hagemann Snabe, co-CEOs, SAP AG. “With hybris, SAP has made a decisive move to raise the stakes in customer relationship management and define the next generation customer experience." 
       
      Founded in 1997 with headquarters in Zug, Switzerland, hybris is the world’s fastest growing e-commerce software company. Offering a complete omni-channel commerce platform that incorporates Web, mobile, call center and store solutions, hybris helps businesses of all sizes on every continent sell more goods, services and digital content through every touch point, channel and device. hybris’ solutions provide a single view of customers, products and orders across multiple demand and delivery channels, made possible by state-of-the-art master data management and unified commerce processes for all channels. The company’s majority investor is HGGC, a private investment firm based in Palo Alto, California. 
       
      The combination of hybris’ commerce platform with the flagship in-memory platform SAP HANA®, analytical and cloud applications, and the SAP® Jam social software platform will give SAP a significant edge in delivering new levels of customer insight and engagement across all channels. Following the launch of the SAP® 360 Customer solution, which introduced the SAP® CRM application powered by SAP HANA, the acquisition will further SAP’s ability to help companies fully engage customers to improve loyalty and create stronger, more valuable relationships. 
       
      “hybris is a recognized leader in commerce platform technology, and the combination with SAP will enable us to deliver complete omni-channel business solutions and continue our strong growth trajectory,” said Ariel Lüdi, CEO, hybris and Carsten Thoma, president and co-founder, hybris. “Joining with SAP will significantly expand the scope, scale and power of hybris’ commerce platform, and allow us to deliver the next generation of customer engagement innovation across all channels.” 
       
      Upon completion of the transaction, expected in the third quarter of 2013 and subject to regulatory approval and other closing conditions, hybris will operate as an independent business unit and will retain its existing management team led by Lüdi and Thoma.
       
      Källa: Hybris News

      SAP köper Hybris e-commerce?

      Hybris E-commerce, ett av världens ledande ehandelsplattformar, ser ut att bli uppköpta av SAP. En pressrelease har gått ut från Hybris och om allt går vägen så blir Hybris alltså en del av SAP efter sommaren.

      Quote
       

      Källa: Hybris News

      Responsiv design för e-handel - är det bra eller dåligt?

      Det har varit mycket prat om responsiv design ett tag nu och dom senaste veckorna har jag diskuterat fenomenet både internt och med olika kunder inom e-handel, men vad är egentligen responsiv design och är det bra eller dåligt för e-handel?
       
      Jag tycker att det är lite roligt att responsiv design det senaste året seglat upp som en riktig snackis och en del personer hyllar det som svaret på alla problem med anpassning för olika medium, medan andra är mer försiktiga i sin bedömning.Det är roligt för att responsiva design är inget nytt egentligen, det är en naturlig utveckling av det som brukar kallas för fluid design, dvs att innehållet skalas procentuellt beroende på besökarens skärmupplösning.
       
      Fluid blev också en stor snackis när den kom och idag är det ingen som egentligen pratar om det och jag gissar att responsiv design kommer att följa samma mönster.
       
      Två varianter på Responsiv Design
      Det är också intressant att det verkar vara två olika typer av designlösningar som båda kallas för responsiv, vilket kan göra saken lite komplicerad att förstå vad man pratar om.Den första varianten är en design som använderMedia Queries för att byta CSS när en viss regel aktiverat, dvs när storleken på skärmfönstret når ett visst värde så aktiveras en ny CSS. Jag kallar den varianten för en CSS Switch Design (CSD) eftersom innehållet inte aktivt skalar mellan dom olika stegen.
       
      Andra kallar det Adaptive design. Ett exempel på det är POC Sports.Den andra varianten är det som egentligen är en responsiv design, dvs innehållet skalas aktivt baserat på skärmenfönstrets storlek. I en responsiv design så skalas allting, från fonter till grafik till video osv och sedan används Media Queries för att göra struktuella ändringar vid vissa skärmfönster storlekar. Ett exempel på det är QR Shop.
       
      Vad är egentligen Responsiv Design?
      Responsiv design är egentligen en fortsättning på fluid designen där man äntligen kan få bukt med de stora problemen som kom med fluid designen nämligen att det svar svårt att skala innehållet på ett bra sätt. Det blev också lite fel när fluid designen skulle in i mobilen eftersom även om du skalar bra så är det liten skillnad mot en helt vanlig design som mobilen zoomar.
       
      Med de nya teknikerna i CSS3 och HTML5 så blev fluid intressant igen och det var egentligen med introduktionen av Media Queries som det blev riktigt intressant och termen responsiv design myntades.Idag går det bra att använda dessa tekniker för att skapa en skalbar lösning, både för text, grafik och video, även om de kanske inte är helt perfekta. Jag är rätt säker på att dessa tekniker kommer att förfinas och utvecklas rejält under 2012.
       
      För och nackdelar med Responsiv design
      Fördelar


      En markup som styr alla. Vi slipper krånglet med flera olika sajter och kan jobba utifrån en html markup.Alla tittar inte på sidor i fullskärm och då fungerar reponsive design bra genom att det ändrar storlek utifrån besökarens förutsättningar.
      Vi måste arbeta fram designen med mobilen i fokus, den måste alltså komma först vilket ger ett bättre mobilt tänk.
      Ingen länkförvirring där en länk leder till den mobila sajten och en annan till www sajten vilket kan bli fel om mottagaren öppnar på en annan typ av enhet.
      Nackdelar


      Längre utvecklingstid vilket gör projekten dyrare. Flera CSS mallar måste tas fram och testas.
      Browser kompabilitet eftersom det krävs nyare tekniker som inte stöds i alla webbläsare (HTML5/CSS3 tex).
      Laddningstider, speciellt på mindre medium eftersom vi fortfarande jobbar med samma grafik som i högre upplösningar. Det blir flera anrop till servern vilket kan orsaka korvstoppning och ge längre laddningstider.
      Formatförvirring där vi måste ta saker som banners och liknande i beaktande eftersom de inte kan användas skalbart oftast.
      Vilka format ska vi jobba mot? Det finns mängder av olika upplösningar och om det saknas anpassad layout så förvrängs innehållet. Det kan ge stora utslag på till exempel TRUST.
      Det saknas kompatibla lösningar för skalbar video och vilket videostandard ska användas för att se till att sidan är framtidssäker som också fungerar reponsivt?
      Olika upplösningar har olika mål vilket är svårt att anpassa för när grundkoden ligger fast i en responsiv design. Neurowebdesign får sämre genomslagskraft vilket påverkar konverteringsgraden på affärskritiska webbsidor.
      Skiter det sig med den mobila delen så påverkas även webben och vice versa vilket gör att det går inte att jobba med en del separat.
      Responsiv design för e-handel
      I min roll så jobbar jag mest mot e-handel och det är också där jag ser minst fördelar med en responsive design. Anledningen är att responsiv design minskar möjligheten att styra innehållet och därmed besökaren på webbplatsen eftersom vi jobbar med samma HTML markup i såväl webb som mobil lösning.
       
      Skillnaden mellan mobil och webb är avsevärd när det gäller hur vi jobbar med innehållsstyrning och i en e-handels lösning så behövs det en rejäl ändring i strukturen för att effektivt kunna erbjuda e-handel på ett bra sätt, dvs för att få så bra konvertering som möjligt.Till exempel kan vi ha call-to-action funktionen väldigt bra och fokuserad på en webbsida och när layouten anpassas för mobilen så hamnar call to action funktionen på skärm 5, vilket inte alls ger samma effekt.
       
      Ska man använda Responsiv design då?
      Responsiv design är inget dåligt alternativ när webbplatsen är rent informativ med få grafiska element och videofilmer. När det blir många grafiska element eller video som ska skalas, då blir det inte lika bra såvida man inte använder sig av CSD och olika fomat som CSS mallarna anropar.Responsiv design ÄR tyngre för mobilbrowsing än vad en renodlad mobilsajt är och den utopi som en del verkar tro finns med reponsive deign att man enbart behöver jobba med en sajt så fixar det sig med de andra också...den existerar inte.
       
      Det behövs ofta mer handpåläggning än med separata sajter, speciellt för e-handels sajter.Precis som när fluiddesignen kom så blev det ett aktivt val mellan att ha en design där innehållet förändrades och en statisk layout där man behåller kontrollen över innehållet. Idag ser vi att den statiska designen dominerar och jag är övertygad om att även i framtiden kommer den statiska designen att vara dominerande över Responsiv design, speciellt för ehandels och affärskritiska webbplatser där säljnytta och konvertering är det primära.

      Remarketing - en ny guldgruva eller skadligt för e-handeln?

      Remarketing, eller kunduppföljning för besökare som avbrutit ett köp på en e-handelssajt, börjar bli allt mer populärt och det är inte ovanligt att det dimper ner ett mail med en förfrågan om man vill prova igen med en liten rabatt. Frågan är bara om det är en farlig trend som kan skada mer än den hjälper?
       
      Remarketing är ett intressant fenomen då det ligger på gränsen mellan positiv uppmärksamhet och negativt spam, men då det är väldigt effektivt (precis som spam var i tidernas begynnelse)) så kommer det att öka de närmaste åren. Jag tror att så länge det inte blir störande, tex om det dimper ner mail för varje butik jag besöker online, så kommer vi att acceptera den typen av kontakt, iallafall till en början.
       
      Det som jag däremot ser som en trend som kan bli problematiskt i längden så är det att det är väldigt vanligt att erbjuda en bonus eller incentament för att komma tillbaka och genomföra köpet. Det kan i längden leda till samma problematik som med kupongflödandet som skedde i början på E-handelns guldålder. Det kan med andra ord bli en trend där många avbryter sina köp medvetet för att få en bonus eller nedsatt pris på samma sätt som e-handlare såg köp avbrytas när besökaren kom till sidan där man kan fylla i en kupongkod tidigare.
       
      Jag är säker på att i takt med att remarketing blir mer populärt så kommer det att dyka upp webbplatser som listar vilka sidor som erbjuder de bästa bonusarna och kupongjägarna kommer att övergå till bonusjägare. Till skillnad från kupongerna som vi kan designmässigt tona ner så blir det svårare att designa bort retmarketing, även om man visserligen kan skriva ut på sidan att remarketing inte ger några bonusar på sidan lite fult. Det betyder att remarketing blir svårare att hantera i framtiden om vi uppmuntrar ett negativt beteende genom att vänja besökare med att ett avbrutet köp troligen medför någon form av bonus.
       
      Risken att få spam från e-handel har alltid varit ett problem. Vi vet att många drar sig för att registrera sig till exempel just för att man är orolig för att få spam och frågan är om remarketing kan ta den rädslan ännu längre så att en besökare till och med drar sig för att fylla i någonting alls? Kommer det kanske att ge upphov till större genomslagskraft till att lägga in möjlighet för besökaren att välja om man vill avstå från kontakt i formuläret eller kommer det kanske till och med ge upphov till lagstiftning mot remarketing?
       
      Vi ser ju att EU är livrädda för cookies och jag ser det som ett ganska naturligt steg att insamling av uppgifter i syfte att kontakta någon utan dess uttryckliga godkännande är ett betydligt större intrång i en integritet än att en cookie sparas på min dator. Jag hoppas att det inte blir så, men då gäller det att vi jobbar försiktigt med remarketing och att vi tekniskt och designmässigt är tydliga med vad remarketing är och hur det används.
       
      Det ska bli intressant att se hur framtidens konverteringar kommer att påverkas av remarketing och frågan är om det finns en risk att remarketing i förlängningen kan vara skadligt för e-handeln, både i form av bonusjakt som minskar konverteringen och i form av en ökad känsla av att bli spammad...
       
      Vad tycker du? Tycker du remarketing är bra eller dåligt?

      Protecty köper proffsgarderoben och tar därmed ett fastare grepp över arbetskläder i norden

      Det är spännande tider för Sveriges hårdast arbetande ehandlare Peter Höjman som inte bara tagit grannlandet Danmark med storm utan nu även tar marknadsandelar genom att köpa konkurrenten Proffsgarderoben.
       
      Proffsgarderoben har drivits sedan 2008 av Imbaxa AB och en av anledningarna till att sälja nu är att Imbaxa vill fokusera på sin huvudverksamhet som är tryckeriverksamhet. Jag ser det som ett bra sätt för Peter att stärka sin position som nordens ledande ehandlare för arbetskläder, något som Peter själv bekräftar:
       
       


      Vi är mycket stolta och glada över att få förtroende att ta över Proffsgarderoben nu när Imbaxa AB bestämt sig för att fortsatt uteslutande fokusera på sin framgångsrika tryckeriverksamhet.
       
      Vår målsättning med köpet är att ytterligare stärka vår ställning som ledande aktör inom ehandel med arbetskläder genom att erbjuda marknaden ett ännu bredare sortiment av produkter och varumärken förpackat i säljlösningar som är mer anpassade efter de olika kundgruppernas behov och intressen.
       
       
      Jättekul för Peter och hans Protecty som nu kan se fram emot ett riktigt, riktigt spännande 2013!
×
×
  • Create New...